پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215723
پرسپوليس به دنبال بازگرداندن ياغي
تاریخ انتشار : 1395/05/10 10:20:24
نمایش : 1101
مسئولان باشگاه پرسپوليس فعاليت خود را براي بازگرداندن رامين رضاييان به اين تيم آغاز کرده اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پس از آن که مهدي طارمي با وجود امضاي قرارداد با باشگاه ريزه اسپور ترکيه به پرسپوليس بازگشت مسئولان اين باشگاه تلاش هاي خود را براي بازگشت رامين رضاييان هم آغاز کرده اند.

با وجود گذشت بيش از يک ماه از پيوستن رضاييان به ريزه اسپور ترکيه اين باشگاه هنوز براي دريافت ITC اين بازيکن اقدام نکرده است.

اين در حالي است که با خروج لوبانوف از ليست بزرگسالان پرسپوليس جا براي جذب يک بازيکن خالي شده است. پرسپوليس به دنبال جذب يک دروازه بان به جاي لوبانوف است و برانکو، راتکو دويکوويچ را پيشنهاد داده است اما مسئولان پرسپوليس هنوز با خواست برانکو موافقت نکرده اند و بيشتر تمايل دارند رضاييان را به تيم برگردانند.

از طرف ديگر همان بندي که در قرارداد طارمي وجود داشت و موجب بازگشت او با خيال راحت به پرسپوليس شد در قرارداد رضاييان هم وجود دارد با اين تفاوت که خود طارمي تمايل زيادي به بازگشت به پرسپوليس داشت.

با وجود همه اينها دقايق اوليه امشب رامين رضاييان هم عکسي از خود با پيراهن پرسپوليس در کنار محسن مسلمان و مهدي طارمي منتشر کرد. بايد ديد اين خبرها تا چه حد صحت دارد و واکنش هواداران پرسپوليس نسبت به اين اتفاقات چه خواهد بود.

هرچه باشد آغاز فعاليت هاي مديران پرسپوليس براي بازگرداندن رضاييان کاملا صحت دارد و در مصاحبه هاي طاهري هم به اين موضوع اشاره شده است. بايد منتظر واکنش رضاييان هم به اين مساله ماند. هرچند بعيد نيست پرسپوليسي ها در رسانه ها اين خبر را تکذيب کنند تا بتوانند در پشت صحنه فعاليت هاي خود را با آرامش بيشتري پيش ببرند و در صورتي که به نتيجه منجر نشد انتظار بيهوده اي ايجاد نکرده باشند.

منبع:وبسايت نود

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html